i give up

Nu va denna dag förstörd!
Fan va arg jag blir...
Allting ska vara mitt fel o personen i fråga kan inte ta på sig nånting. Allting ligger hos mig.
Jo men släng över de på mig gör de, i dont give a fuck!

Jag har tröttnat, jag försöker med mini steg att bygga upp detta igen, men får käftsmäll efter käftsmäll.
Nu försökte jag vara artig o bestämma ett möte o så ska tjaffset börja igen..

Ja jag har jobbat som en jubel idiot under hela September och har bara haft tid o ork ibland..
Många ggr har mina vänner tvingat mig att komma ut o umgås, så jag har verkligen inte haft tid.
Men allt är ju mitt fel, jag kunde ha tagit mig tid... fine som sagt, lägg över de på mig..

Ta inte på dig nånting själv, att de kanske ligger lite från ditt håll också.. Nej de går ju inte, de är endast mitt ansvar..

Jag orkar fan inte längre, ska jag få ta skit varje gång jag hör av mig, hur mkt tror du jag tänker acceptera.
Hur mkt skit tror du jag tänker tillåta att du kastar på mig..

Nu får de fan vara nog!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0