En sekund

S A K N A R

Jag gjorde ett val som inte låg mig varmt om hjärtat. Jag valde att göra de minst egoistiska.

Men att varje minut känna smärtan som ilar inuti mig är fruktansvärd.
Vart jag än vänder mig så ser jag dig, allt påminner om dig.

Ett mörker jag inte trodde va möjligt vilar över mig. När allt kändes meningslöst dök du upp som en önskan. Du fick mig att se färger igen, fick mig att vakna ur min dystra tillvaro.

Nu är jag tillbaka, känner mig ensam i allt de mörka.
Du va som skänkt från ovan, och jag älskade varje sekund med dig, jag tror till och med att jag inte bara älskade sekunderna, älskar dig också.

Men allt kan va över inom loppet av en sekund. En sekund som innan gav mig all kärlek och glädje, kan också vara en sekund som får allt att ta slut.

Jag vet att jag gjorde rätt, och jag vet att du alltid kommer finnas där för mig.
Och jag hoppas att vi får en till chans i framtiden <3

See you in heaven


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0