miss you like a crazy person

Galet hur en människa kan kliva in i ens liv och sen försvinna med en jävla fart..
Insåg idag hur jag väldigt kraftigt saknar honom,
han klev in och skakade hela min värld,
rörde om i grytan och jag trodde jag hade hittat en kille
som faktiskt va värd att chansa på..


Galet hur snett allt kan gå på vägen,
smärtan i hjärtat när han säger att han vill ha nån annan,
smärtan som uppstår när han känner som jag gör fast för en annan människa.
De gjorde så galet ont att se dom tillsammans,
så galet ont att veta att han kysste mig precis så för nåra dagar sen..


Ni vet när de gör så ont att ni nästan hör hur hjärtat krossas,
de va som att krossa en spegel när man får höra att han förnekar min existens,
förnekar att han hållt mig på precis samma sätt..


Allt va åt helvete på slutet,
svartsjukans beska smak la sig på tungan och man är inte sig själv,
man försöker förklara för personerna som är involverade hur man känner,
varför man reagerar som man gör.
Men känns som ingen hör, ingen hör hur mkt man lider.
Man får istället höra hur mkt man måste släppa personen och annat dösnack.
Jag vet precis va som måste göras o va som inte kan göras...


Idag saknar jag, de känns jobbigt i kroppen,
all annan skit som ligger i skuggan glider fram och ger mig käftsmäll efter käftsmäll..
Känner mig blåslagen och utblottad, sårbar och skör..


Du kröp in under huden på mig,
raserade min mur och hade fest på min bekostnad..

Nu är de jag som får sy ihop huden,
bygga upp min mur och städa undan efter festen du hade..

Ensam...

See You Next Time

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: J

Vet precis hur det känns när hjärtat ligger i hörnet av rummet och dör.

Tid o vänner som tycker det är okej med hjärtesorg var lösningen.

2012-03-02 @ 10:50:24
Postat av: Axel Alm

Vackert som vanligt Milla.. <3

2012-03-03 @ 22:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0